tisdag 8 januari 2013

Dagens motto – full succé!

Du har säkert noterat att jag har börjat med att publicera ”Dagens motto” sen årets början. Idén med dagens motto var egentligen att ge en daglig motivationsboost till alla mina idrottsadepter. Men ju mera jag funderade på saken ju mera insåg jag att alla dessa motton lika gärna kan användas av vem som helst utan att behöva vara en elitidrottare. Därför bestämde jag mig att publicera dem på bloggen och på CT Coachings facebooksida. Dagens motto skall ge dig en tankeställare eller bekräfta dig i ditt tänkande eller varför inte locka fram ett leende ibland.


Efter 9 dagar kan jag konstatera att det var en bra idé. Redan över 300 personer prenumererar på ”Dagens motto” via email. Det innebär att de får dagligen automatiskt ett motto för dagen till sin inbox.

Det finns alltså olika möjligheter att ta del av dagens motto:

Läs det på bloggen på min hemsida.

Gilla ”CT Coaching & Training” på facebook där du varje dag hittar dagens motto

Skicka ett email till treier.coaching@gmail.com så får du i framtiden dagens motto direkt till din inbox.

Inga kommentarer: